הלוואות

הלוואות הן סוג של הלוואות שבה מישהו נותן לאדם או לחברה כסף שיש להחזיר אותו בעתיד.

כאמור, ישנם יתרונות רבים הקשורים בלקיחת הלוואה. ראשית, אתה יכול בדרך כלל להשתמש בהם לכל מה שאתה רוצה. אתה יכול לקנות משהו חדש, לפרוע חובות או פשוט לטפל בכל הוצאה אישית שצצה בחייך. ניתן לקחת הלוואות ולהחזיר אותן מבלי להשפיע יותר מדי על ניקוד האשראי שלך, משום שהן נחשבות יותר כמו תשלום מקדמה מאשר קו אשראי פתוח שמתרוקן ללא הרף על ידי רכישות וחובות אחרים.

הלוואות חוץ בנקאיות

החזר הלוואה

הלוואות הן דרך ללוות כסף ממוסד פיננסי. ההלוואה משולמת בחזרה למלווה ולעיתים קרובות יש לה ריבית.

הלוואות לטווח קצר בדרך כלל בעלות משך של פחות מ-36 חודשים וניתן לתת אותן למקרי חירום או לצרכים לטווח קצר. הלוואות אלו הן לרוב יקרות עם ריביות גבוהות, אך יכולות להיות מועילות במצבים מהירים כאשר למישהו אין את היכולת לחכות לצורות אשראי אחרות. הלוואות אלו מובטחות בדרך כלל על ידי בטחונות, כגון רכוש או הכנסה עתידית.

הלוואות הן מכשירים פיננסיים המשמשים אנשים פרטיים ועסקים למגוון מטרות. הם עשויים להיות עבור השקעה, צרכים אישיים או עסקיים, או עבור איזושהי הקלה ממצב חירום.

סוג ההלוואות הנפוץ ביותר הוא הלוואה חד פעמית. לסוג זה ריבית קבועה וטווח קצוב שיכול לנוע בין שישה חודשים לחמש שנים. זה הופך את ההלוואות הללו לקל יותר לתכנן עבורן מאשר סוגים אחרים של הלוואות כמו הלוואות להון עצמי בעלות ריביות משתנות ועשויות להימשך עד שלושים שנה.

אדם יכול לפעמים לקבל תנאים נוחים יותר בהלוואה חד פעמית מאשר בהלוואה בנקאית מכיוון שהם לא תמיד מאושרים באותה רמת בדיקה כמו סוגי מוצרי הלוואות אחרים. הלוואות חד פעמיות עשויות להיות מוצעות גם עם דרישות בטחונות מחמירות פחות מאשר בנקים רבים

הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא כל סוג הלוואה מלבד הלוואה בנקאית מסורתית. ישנם סוגים רבים ושונים של הלוואות חוץ בנקאיות, כגון הלוואות ליום משכורת, הלוואות לחנות משכון, הלוואות עמית לעמית (P2P) והלוואות בעלות על רכב.

הלוואות מסוג זה מציעות יתרונות וחסרונות הן ללווה והן למלווה. לדוגמה, הלוואות ליום משכורת ולמשכון הן אפשרויות קצרות מאוד שמספקות מזומן במהירות עם שיעורי ריבית גבוהים. הלוואות P2P מציעות ריביות נמוכות יותר אך לוקח יותר זמן לקבל את הכסף עקב תהליך הבקשה.

הלוואות בעלות על רכב מציעות מזומן מהיר אך לעיתים קרובות יש להן תשלומים חודשיים גבוהים ושיעורי ריבית גבוהים.

הסוג הנפוץ ביותר של הלוואות חוץ בנקאיות אלו הוא הלוואת משכורת שבה הלווה מקבל את הכסף כנגדן

ריבית הלוואה חוץ בנקאית

הלוואות חוץ בנקאיות מהוות אלטרנטיבה להלוואות בנקאיות שנושאות ריבית גבוהה יותר אך עדיין זולות יותר מהחוב בכרטיס אשראי.

מדובר בשירותי הלוואות כספים לא מאובטחים, מה שאומר שהם לא צריכים שהלווה יספק בטחונות כלשהם על מנת שיוכל ללוות. הם גובים ריביות גבוהות יותר כי הסיכון נמוך יותר עבורם, אבל זה גם אומר שקריטריוני ההלוואות שלהם קלים יותר מאלו של הבנקים.

הלוואות חוץ בנקאיות מציעות גישה מהירה וקלה ללווים, שיכולים להגיש בקשה טלפונית או מקוונת ללא צורך לעבור הליך בקשה קפדני עם ריבוי בלמים ויתרות. האישור המהיר של הלוואות אלו מקל על אנשים הזקוקים למזומן מיד.

הלוואות חוץ בנקאיות מספקות מקור מימון ללווים שאינם יכולים לגשת לאשראי מהמלווים המסורתיים. הלוואות אלו עשויות להגיע בריבית גבוהה יותר מהלוואות בנקאיות מסורתיות אך הן עדיין אופציה למי שאינו מסוגל ללוות מבנקים.